vineri, 19 martie 2010

Multumesc...

[ukis] Multumesc ca ma faci in fiecare zi sa ma simt ca un nimeni, iti multumesc ca imi repeti la nesfarsit ca nu sunt cum ai vrea tu sa fiu, ca imi zici zilnic ca is ca un baiat si ca nu fac nimic bine, ca mi'ai spus ca nu ma mai suporti si ca te'ai saturat de mine. Multumesc mult pt toate momentele in care mi'am zis ca nu mai vreau nimic, ca vreau sa se termine totul. Multumesc pt clipele minunate cand imi ziceai ca daca nu imi convine sa plec, sa gasesc pe altcineva. Multumesc ca niciodata nu esti multumita de mine si ca tot timpul ai sa imi reprosezi ceva. Cu toate astea, inteleg ca imi vrei doar binele, ca ai grija de mine si ca ma iubesti chiar daca nu mi'ai spus'o niciodata... si nici nu ai sa mi'o spui vreodata [nu imi pot explica de ce]. Chiar daca sunt momente in care imi vine sa plec, sa nu te mai vad si sa nu te mai aud ... te iubesc si te respect, mai mult decat ai crede tu.

0 comentarii: